Impulsgrej!

Kollade på Bröllopsfotografen för några timmar sen. Den
var väl okej, inte den bästa film jag sett men :) sen skulle
jag kolla på Snabba Cash också men kollade bara 15 minuter
sen fick jag en sån impulsgrej jag ville göra .... jag ville skriva en ,
ja vad ska man kalla det ? Novell :) så det har jag gjort nu under några
timmar , jag har skrivit en lååååång text :) får jag säga det själv
så tycker jag att det blev väldigt bra :) har bett några kompisar nu att
läsa den och säga vad dom tycker :)
tänk , jag kanske blir författre eller nått ? ;) haha
aa man vet aldrig , tycker dom den är bra kanske man
skriver fler :)

nu måste jag ut snart , ska gå och handla lite tänkte
jag :D men just nu kollar jag på c/o Segemyhr ! :D
det var länge sen ;)

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0