Home again !

Så nu har jag kommit hem , eller kom för nån timma
sen , var och tränade och sen gick på stan lite och
sen fick jag lust att åka ut till Modehuset , så jag
tog en buss och åkte ut och kollade där lite ,
kollade bla på lite olika skor till bröllopet
i Augusti , så man är ute i god tid men hittade
inga sådär :/ men finns nog alltid nått :D får
gå med mamma och kolla :D
sen åkte jag tillbaka till stan och gick hem i
ösregnet !!!! tur man hade ett paraply , som
knappt funkade , men jag blev inte blöt iaf :D
juste , på bussen till Modehuset så går Therese
på bussen :) så hon sätter sig hos mig och så
pratar vi lite :) skönt det va att få träffa henne :)
det var ju ett tag sen :(
men sen skildes vi åt igen hihi ...

nu har jag ätit och ska snart ta mig en
dusch , sen blir det väll till att göra sig
i ordning nästan direkt för älskligen kommer
senare :) puss på det :*


/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0