Glad :)

Nu har jag pratat lite med Jannie från gamla klassen
och ja jag vet inte varför men blev så himla
sugen på sommarlov nu !! ser verkligen
fram emot de :) klart jag har ju inget sommarjobb
men sånt ordnar sig alltid :) ska bli ganska skönt
att vara ledig en sommar också , och att få vara
kvar här i stan , det har ju aldrig hänt nån sommar :)
få se lite hur det är här på sommaren :) det ser
jag fram emot , bada , sola träffa kompisarna
och allt :) jenny och jag ska iaf ha väldigt
kul i sommar :D

men nu kanske jag ska ta och göra mig
i ordning efter duschen , sen måste jag dammsuga
och lite sånt shit ;D

Don't you know that your'e toxic !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0