Fredag

Härliga fredag ! Massa sol och det är hur
varmt som helst ute !! noooot , det var
nog dagens skämt asså , vart f*n är solen ???
ska det va såhär hela sommaren så är ju
sommarn redan förstörd :/
aja skit samma ! men älsklingen kom till
mig igår och vi hade det jättekul och mysigt :)
kollade sista avsnittet på Vampire Diaries , eller
det var säsongs avslutning , och medans jag kollade
på det så satt älsklingen vid datan haha ;) men
sen kollade vi på we were soldiers , den var bra :)
sen så gick vi och la oss eftersom att vissa måste
upp och jobba ;) haha stackarn <3
så vaknade vid 7 idag , och sen så stack han lite efter
halv 8 :) och jag kunde inte somna om så jag gick
upp och åt frukost och nu sitter jag här , skönt
att komma upp i tid för en gångsskull :D om 1 dryga timma
så sticker jag till stan oavsett om det regnar , måste träna !!!
är i stort behov av det nu !!
och sen ikväll så kommer älsklingen tillbaka till mig :)

cya bitches <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0