Fredag - Sweet Seventeeeeeen ! <3

Igår var äntligen sista praktikdagen , men den gick ganska
fort för vid kvart i 10 eller nått så kom älsklingen och markus
och hälsade på oss :D så då tog vi extra låååång rast i nån timma
eller nått :$ hahah , men dom brydde sig inte alls :) så det
gjorde inget , sen när vi kom in så gjorde vi 95 Sverige tårtor
hahaa , det var ju kul :p rolig marsipan att jobba med , noooooot !
sen så sjöng jenny för mig exakt på tolvslaget :D och hon ba : nu måste
vi sjunga :D hahahahahaha så gullig hon e :)
skönt att de va sista natten :)

idag var jag duktig :) oj kom på att jag bara sovit 4 timmar inatt :$
kommer ju somna skit tidigt ! nej jag får vila lite sen :)
började iaf födelsedagen med att tvätta, gud vad roligt :D
sen ska jag städa och damma och allt sånt som behövs , sen
ska jag se om det blir nått härligt väder idag så ska jag sola lite :)
det verkar bli väldigt fint :)

hörs senare :*



/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0