Fredag

Skolavslutningen var kanon ! eller inget speciellt men iaf ;)
skönt att sluta skolan ;D
samlades i klassrummet och då kollade vi på lite
bilder och åt jordgubbar och melon :) sen gick
vi till aulan och var där i 45 min och lyssnade på
musik , det var dock väldigt tråkigt ! men men , sen
var det lunch , pannkakor med sylt och grädde :D
muuums ;)
sen var det sommarlov ! :D härligt de !
sen gick jag till stan och då träffade jag Mathilda
och då stod jag och pratade med henne en stund sen
gick jag vidare och lite senare så träffade jag Madde :)
då gick vi på stan och pratade massa :) det
var väldigt kul :) sen så gick jag hem när hon gick till en
kompis men var bara hemma en liten stund för sen
cyklade jag och  tränade , men det blev ett väldigt kort
träningspass var inte så träningssugen haha ..
men sen cyklade jag hem och då la jag mig och kollade
på tv sen sov jag i 2 timmar , hade verkligen ingenting
att göra för min lille plutt var med några kompisar men
han kom till mig sen :) vid 1 på natten :p haha , men det är
ju alltid nått ;)
vi somnade nästan direkt :)

Sommarlov ! <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0