Cha cha , tjo , tjena , tjenixen , tjosan , hejsan hoppsan !

Nu kom jag inte på fler sätt att säga hej på :p
men aja , har inte gjort ett piss idag ... eller jo
nu har jag spenderat massa timmar vid den
här dumma burken som kallas för "dator"
och vid den så har jag raderat massssssa
bilder och shit , och då menar jag verkligen
massa , så har fått lite mer minne men det är
inget att jubbla för ... ska försöka fixa mer ;D
men är helt slut nu asså ! funderar på att
återigen lägga mig i sängen och glo på
nån film på datorn :)
för det blir att vara ensam återigen ikväll ...
aja så är det ibland :p
kan ju inte påstå att det är särskilt roligt
men men , finns inget att göra åt att..


/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0