Torsdag

Jobb idag vid 12 till halv 9
jippi ! inte så mycket att göra
idag heller men familjen kom
och köpte glass iaf och va där en
stund ... har fått fixa i ordning mjukglass
maskinen , diska ur den och så , och den
har inte varit igång på he
la dagen och nu är
den typ sönder ? lustigt ...
och så ont i magen och huvudet
har jag haft idag men det är tydligen
bara att stå ut .....

hemma nu och ska snart packa lite
för imon kommer moster och hämtar
mig vid halv 11 ungefär då åker vi till
Öland , och sen slängde jag i 2 tvättar
lite snabbt för det var ledigt !

usch känner att jag inte är på humör nu så
ska kanske inte skriva så mycket mer
för då blir det bara massa svordommar !

hej då !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0