Torsdag

Marknaden idag tidigt :D åkte halv 9 så gick upp
vid kvart över 7 och duschade.
Hittade en Michael Jackson flagga som jag blev
kääär i så köpte den :) lite bilder på han och sen
står det när han är född och när han dog.
Kommer kanske en bild på den sen :D
Sen åkte vi till köpstan, där hittade jag ett
par gladiator skor på SkoDej :D nöööjd :D
sen åkte vi till Robertos och åt och sen vidare
till Ö&B och där hittade jag fyra affisher som
jag ska sätta upp i lägenheten :D en på Michael Jackson,
en på Christiano Ronaldo :D och sen en på Zlatan Ibramhimovic
och sen FCB märke :D nöööjd där med ;)

nu är vi hemma och har solat sen jag kom hem
så hoppas att det syns sen ;D snart ska
vi åka till Grönhögen och kolla på livräddning
typ :p hejs svejs ;D









/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0