Tisdag

Tjena , gick upp vid 6 idag ungefär , åt lite frukost
och sen gjorde jag mig i ordning och sen cyklade
jag till jobbet :) var väldigt lugnt idag för det var
inte så härligt väder , regn regn regn och sen fuktigt
som bara den :o men det kom lite kunder och så
iaf :) och jag fick göra mycket nytt idag :) vi
var bara två idag på jobbet på morgonen ,
jag och Isabelle eller Isabella , kommer inte ihåg :D
men iaf , då fick jag gå och hjälpa dom som behövde
hjälp med nått för hon kunde inte gå iväg från receptionen
så först först fick jag hjälpa en engelsman att hämta ut sina
mynt som han stoppat i tvättmaskin lådan men det funkade
inte , så fick gå där och prata engelska med han xd haha
det gick nog ganska bra , han fattade vad jag sa iaf , det är
ju huvudsaken ;D sen så hjälpte jag en mamma och en dotter
att hämta en kanot och flytvästar och paddlar , och sen hjälpt
folk med cyklar :D så mycket nytt idag ;D
Sen vid 2 ungefär kom moster med familjen och handlade
glass av mig :D skönt då fick jag en liten paus också och
stå och prata med dom :D då var det varmt ute , även att inte
solen var framme, det var bara fuktigt :p

så såg min dag ut :D nu är jag hemma och tänkte slappa lite :D
ska packa lite senare för imon åker vi tidiiiigt , familjen
kommer och hämtar mig vid 9 ungefär ,om inte ännu tidigare , får
se mamma ska ringa ikväll igen ;) men först ska vi till Ystad och va
där en stund sen åka till Landskrona och checka in på ett vandrahem
och sen skulle vi åka till nått ställe och sen på torsdagen åker vi
till Halmstad och så skulle vi åka till någon strand där och sen
sover vi en natt på ett annat vandrahem till fredagen :D kommer
bli kanon ! :D hoppas bara på fint vädermed :)

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0