Tisdag

Tjo tjena :D tänkte först skriva god morgon
men då hade ni väll undrat om jag är sjuk
eller nått eftersom att klockan är halv
7 på kvällen ;D haha , värmen gör en
förvirrad ;) det var inte så härligt väder
idag på morgonen men ojoj vad varmt det
är nu :O
gick iaf upp vid 10 ungefär , då duschade jag
och sen åt lite lunch , skulle ju ha en städdag
idag så började med att lägga i lite småprylar
i en back som mamma och jag köpte sist
men så tänkte jag , det är mycket roligare
att grejja på kvällen , så jag drog till stan och
har varit där hela dagen :D stack också till Maxi
och handlade lite . Ska göra pasta carbonara alldeles
strax :) och seeeeen , då ska jag börja med STORstädningen !
ja som sagt kommer få hålla på hela natten men vad gör de ? :D
ingenting ! det är mycket roligare , särskilt när man har
musiken på "högsta" volym haha ;D och det som är
så bra på natten är att det inte är någon reklam
på radion ! :D det är musik hela tiden ! :D det är fett
najs ;D

men nu ska jag göra mat hörs senare ;D

cyaaa

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0