Tisdag

Skulle jobbat idag men blev inte så :/
kände mig svimmfärdig , det är den här
jäkla värmen ! har säkert fått värmeslag eller
nått eftersom det var extremt stressigt igår
på jobbet och jag var inne för det mesta hela
tiden och där inne är det typ 100 grader känns
det som ! jag har hört att det inte är bra att
stressa när det är varmt och det gjorde jag igår
så , mådde lite konstigt igår också men det
gick över sen som tur var  !
så nu bara för att det är så varmt så har
jag druckit ungefär 1 liter vatten på 10 min !
det är duktigt för att vara jag som är värsta
"vattenälskaren" nooot ;) men det gick ner idag !

hade tråkigt så skickade ett sms till Mix Megapol
och önskade en låt, önskade Alejandro - Lady Gaga
och rätt som det var så spelade dom den ! :D haha
det var tack vare mig alla som lyssnade då ;) haha

men det blir att försöka tvätta lite idag , har en tid
vid 14.00-..... för det är upptaget imon och måste
tvätta innan jag åker hem !
skönt att det är svalt nere i källaren, fast menar
inte i min lägenhet , här är det dööö varmt !


/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0