Söndag

Upp vid kvart i 10 idag och göra sig i ordning
sen åkte mamma och jag till Kalmar vid halv
11 för jag skulle jobba idag :) så när jag kom
till lägenheten så packade jag upp och lite
så sen cyklade jag till jobbet ! det var
väldigt lugnt i början , gjorde typ ingenting
men sen kom det lite små rusher ibland
och sen var det lugnt , så blev fem timmar
att jobba idag :) mooooney !
sen när jag slutade cyklade jag hem fort
som attan och bytte om och så, sen cyklade
jag till Baronen och mötte Moa och My och så
kollade vi på Eclipse :)  den var gryyyymt
bra :) väntar på nästa film i november eller
när de va :D

nu sitter jag här hemma själv , blir
tydligen att vara själv som vanligt ...
blir aldrig som man bestämmer nu  för tiden...

det är bara att bita ihop !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0