Söndag

Upp vid 10 ungefär idag och duschade
och sen värmde maten som jag hade
gjort igår ,sen gjorde jag mig i ordning
och ån "tur" jag hade idag så regnade
det inte lika mycket som igår :p men det
var svinkallt ute !! höll på att frysa ihjäl
när jag cyklade :S rolig sommara känns
som att det är 30 minus liksom !
men tog mig i alla fall till jobbet
idag också ;D och det var ganska segt
idag på eftermiddagen också , men det
var betydligt mycket mer folk idag än
igår , men sen på kvällen så hittade jag
på lite mer att göra :)
och det blev bara 15 min övertid idag ;D (y)

när jag kom hem så hämtade jag pengar och
sen stack jag och handlade ;D
och nu är jag hemma igen ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0