Packat klart !

Så nu har jag äntligen packat klart , känns
som det tog en evighet men gick nog ganska
snabbt ändån ;)
det värsta är att jag inte är trött än :$
och det är inget bra på tvn , eller den
här filme på 6an är väll snart slut så
får väll se om det kommer nått roligt
programm efter de :D
men nu har jag iaf packat ner det viktigaste
och sen lite små grejs som man tar imon
när man är klar och har gjort sig i ordning
åde :D ska upp vid halv 6 imon senast !
duscha och checka så jag har med mig allt
och sen så kommer familjen vid kvart över 8 :)
får sova i bilen då haha ;D

kommer bara bli mobilbloggar dom
här två dagarna nu men det får ni
stå ut med haha :D <3


/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0