Onsdag

Jobb idag då , det var rätt chill faktiskt
och så fick jag göra en sak jag inte gjort
innan som nog var det roligaste jag
gjort :D jag fick ha hand om barn aktiviteten
och det innebär att det är några barn som anmält
sig att dom vill va med och göra någon aktivitet
i 1 timma, och idag blev det att pyssa :D
det var 6 barn som jag hade hand om
själv , och dom var verkligen lätta att
prata med särksilt en , han pratade mest
haha  xD och ja efter 20 minuter började
alla klänga och hålla på och ja när det
var slut då var heeeeela jag full med
klistermärken över hela kroppen
och jag menar verkligen hela :p
hahaha men det var väldigt kul faktiskt ;D
det gör jag gärna om :D

sen när jag slutat cyklade jag hem och
gjorde mig i ordning lite sen cyklade jag
till stationen och väntade på finbesök
av nybro flickor :D hihi , och det började
såklart regna , bara för att jag inte har ett
paraply :p men vi gick till Thai silk
och åt och det var mumsigt :D och kul
hade vi där också hahaha :D
sen gick vi ut i regnet haha xD gick
in på Tokiga Ture och köpte en liten
leksak som lät xD och så gick vi runt på
stan och väsnades hahaha xD
kul var de ;D
sen gick runt lite en stund och vid halv
9 så stack emma och hanna hem :) dom
andra stack innan hehe ... och sen gick
jag hem med cykeln och paraplyet som jag
köpte :D det va rverkligen tur :D annars hade jag
sett värre ut än en blöt katt :p men klarade
mig men det var jobbigt att gå med cykeln haha xD
och nu är jag hemma och sitter här och kollar
på 50 first dates :D as rolig hahha :D
märker att jag är en aningen trött också xD

börjar tolv imon  !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0