Onsdag

Idag gick man upp halv 11 ungefär och
gjorde sig i ordning lite och sen vid 12 ungefär
kom mamma o pappa och kollade så att jag hade
fixat i bastun haha ;D sen åkte dom och jag drog
och skulle träna , men aa som vanligt när jag ska
träna så var det stängt :( så det blev att
dra hem direkt .... får träna lite hemma :d haha

jag är helt slut , mina ögon är hur trötta som
helst ... kanske är för att jag var uppe så sent och
ändå upp så tidigt ? ja det kan va så ...
så nu ska jag ta och kolla på någon film
på datan och bara ta det lugnt ett tag :)
senare blir det att gå och köpa mat , fick pengar
av mamma till de ;D thansk ! ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0