Måndag

Ledig idag , sköönt , men va ändå uppe
skiiiit tidigt för jag skulle ha fått besök
vid 9 haha ;D men det blev inte så för
att en viss person försov sig haha ;D
så jag la mig i sängen vid 9 och
sov till kvart över 11 när ja fick ett
sms från den här personen som sa
att jag kommer in till kalmar vid 12
för jag försov mig , hehe som jag trodde :)
men det gjorde inget för då fick jag sova
en stund :D
väldigt kul hade vi :) (a) tycker
jag iaf , eller det gör vi nog båda :)
sen vid 5 tiden så drog den här personen
hem för den skulle spela golf med sin
familj ;D skulle också vatt med men
jobbar imon :( och dom skulle spela i
Degis också hahaha ;D

nu sitter jag här och är skit trött
i ögongen :S kanske inte så konstigt ....
imon är det jobb vid 7 !
och jag kommer inte somna förens
efter kvällens Van Veeteren film , Fallet G !
men jag orkar nog upp imon iaf ;)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0