Lördag

Upp vid tjugo över 11 idag och börja packa lite och sen
duscha och göra sig i ordning för att sen åka till Öland :D
moster kom och hämtade mig vid tjugo över 1 ungefär och
då åkte vi hela familjen Svallhed + jag ;) och nu är jag
hemma :D släktfest ikväll ;) med heeeela
släkten hehe ;)
har ätit korv nyss och nu sitter jag här , och sen
ringde min telefon innan då var det någon
från campingen och frågade om jag kunde jobba
imon från 12 till halv 9 men jag sa att jag skulle
på bio vid sex så får jobba till 5 iaf :) haha
trodde att det skulle bli en lugn dag imon men
nehe ;) så då ändrades alla planer haha , så
mamma får skjutsa in mig imon vid halv 11
och sen blir det jobb :p och sen bio och
efter bion får jag äntligen träffa älsklingen :) <3


kvällens outfit :)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0