Lördag

Upp idag vi kvart i 11 och var inte
pigg på att gå ut och cykla till
jobbet sen för det bara öööööste
ner !!! och inget paraply ! och vad
skulle jag ha för jacka ? fick ta min
gröna vinterjacka för det var den
enda som hade luva !
men åt lite mat och gjorde mig i
ordning och sen vid tio i 12 cyklade
jag iväg. Det regnade inte så värst mycket
fast mina byxor blev ändå dyngsura !
en av mina arbetskamrater bara skrattade
åt mig när jag kom in xD haha han ska inte
sä så mycket han var inte så torr heller
efter att han hade varit ute några gånger ;D
jag fattade direkt idag på morgonen att det inte
skulle bli mycket folk och då blir det låååångtråkigt  !
men blev lite underhållen av mina arbetskamrater
iaf :D eller mest en haha xD kul hade vi ;D
städade lite och fixade och så ;) kul hahah ;D
käftade lite och så haha ;)
men aa sen så stack han vid 5 ungefär och då
var det 3 och en halv timma kvar , men jag
gick runt och städade lite på hyllorna och
vid kassan så det gick ganska fort om man
tänker efter :) sen så räknade jag kassan
sista och dt blev bara 20 min övertid idag ;D

har bytt en arbetstid också , ledig på måndag
och jobbar torsdag från 12-20.30
Emma ville byta så jag kunde de :) för
det är ganska skönt att va ledig på måndag
eftersom att imon jobbar jag till halv 9 igen
och då på måndag skulle jag börjat vid 7 !!
det skulle jag aldrig pallat :D så bra att jag
fick byta haha :D

nu är jag hemma och jag blev blöt
som ... när jag cyklade , och ont i halsen
nu :/ vill inte bli sjuk bara !!
håller på med lite mat , magen kurrar som
bara den ! och sen tror jag att jag förbereder
någon mat ikväll till imon , så ska jag bara duscha
imon på morgonen och värma maten :D kanooon !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0