Lördag

Usch idag har varit en lååång dag !
är super trött ! gick upp vid 10 och
duschade sen gjorde jag mig i ordning
och åt lunch , sen vid tio i 12 så stack
jag till jobbet och där har det nästan
varit fullt upp hela tiden ! jobbade till
halv 9 egentligen men blev 20 min
extra för att det blev lite krångel med
att räkna pengar o bla bla bla :p
men nu är jag hemma iaf och
sitter och kollar på Deep blue sea med
Stellan Skarsgård :D den är as bra men
lite läskig (a) hehe
är iaf jätte trött men vill inte sova
än ska sitta här en stund :D
och sen flippar över till fotbollen
lite ibland , där verkar det vara
spännadnde :D Brons matchen mellan
Uruguay - Tyskland 2-2 :D ohhhh !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0