Hot hot hoooooot !

Det är så fruktansvärt varmt så jag vet
snart inte vad jag ska göra , och det
kör runt i magen på mig :s vet inte
vad det är ! men sitter iaf och dricker
en flaska vatten nu ! och den är snart
slut så då får man fylla på den igen snabbt !

men ska iaf hem till Öland imon :)
åker med en buss vid 15.08 till
Mörbylånga där pappa är för han
ska till tandläkaren och så åker jag
med honom hem sen :)
så måste packa myyyycket ikväll !
eller inte allt för mycket men ska ju va
där i antagligen 5 dar så måste ju ha
lite med mig ;) men det ordnar sig
hoppas jag haha :D

två tvättar är i och sen har jag bara
1 kvar , och så ska jag gå och köpa
nått att äta också , kanske är hungrig ?

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0