Hemma !

Det var en härlig tur på gymmet/stan , träffade
en efterlängtad vän , Jessica Gunninge på gymmet
så vi tränade tillsammans :) sen skulle hon åka hem
så väntade med henne på bussen men den kom
typ aldrig så vi drog till Donken och köpte McFlurry
maräng swish :D den var grymt god men kladdigt hehe ;)
och sen gick vi lite på stan och kollade och sen åkte hon
hem :) och då gick jag hem och satt och lugnade ner
mig lite sen drog jag till återvinningen och sen handlade
mat och så :) och nu är jag hemma och ska bara slappa !
köpte en mig en baguett så ska äta den sen ikväll
är det Van Veeteren - Moreno och tystnaden !! :Dlove it !

jobb imon vid 07.00 - 15.30 !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0