Fredag

Upp vid 10 idag och duscha
sen packa ner mina saker och
sen drog vi iväg till Kalmar .
Åkte ut till Lindsdal och lämnade
kusin Amanda hemma hos sig
sen åkte vi till Burger King och
åt :d muuums ! sen så bestämde
syrran och jag oss för att vi skulle
dra  till marknaden för mamma och
pappa skulle åka och kolla på bilar
haha , och det pallar jag inte med !
så dom släppte av oss och så gick
vi runt och kollade :) det fanns inget
vettigt alls men är väääääldigt
glad att jag va i stan idag ! :D
hmmm varför är jag glad ? ;) hahaa
hemlighetstämplat ;) *
vem vet kanske berättar någon gång ? :D
aa fyyy asså , det här var en HEEELT
PERFEKT dag :) happyfaaaace ! :D <3

nu är jag i alla fall hemma och kollar på
C/O Segermyrh :D skit skojj ;)
sen senare blir det Livvakterna ! :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0