Dags att sova ? !

Ja nu är klockan lite efter 1 , så
kanske är dags att sova nu om man
ska försöka komma upp i tid imon
och duscha och packa lite och så :)
men har i alla fall haft en väldigt trevlig
kväll , vid datorn , det kan man inte
tro att det har varit kul men det har
det faktiskt varit nu :) happyface ! <3
pratat med massa underbara männsikor :)
och så har man fått lära sig ett nytt språk
på egen hand :D har snackat massa spanska
nu ikväll :D men jag använde såklart
ett lexikon men det måste jag ju få göra :D
men har lärt mig lite :D :)

men nu ska jag sova snart tror jag :)

Cuando me sonríes me tenga mucho calor en el interior,
Nunca dejes de sonreír a mí <3

Buena suerte cariño mañana, me mantengo
los dedos cruzados para usted! :) <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0