Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

VILL BARA SKRIKA ! Får inte svära så
det bli punkter , måste ta ut min ilska
på något innan jag gör något dumt !
och då kan jag lika gärna skriva det
på bloggen !
det är egentligen en väldigt värdelös sak
att vara irriterad på men jag HATAR min ......
DATA !!!!!! den är så otroligt supppppper seg ,
och den hänger sig så fort man gör något !!
har lust att bara slänga ....... i golvet !!!
men kommer ångra mig om jag gör det så
får försöka låta bli ! men jag fattar inte blir
så lätt irriterad nu på datan :S har verkligen
inget tålamod kvar längre för den !!
ont i händerna får man iaf av att slå i bordet istället
för på datorn :p men men hahaha

nu känns det lite bättre men vill ändå skrika !
haha föresten , det gör jag redan :p:P:P:P


/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0