Torsdag

Jaha då var det torsdag då ,
det menas med att det är
skola -_- men haha , som
vanligt så har vi sånt tur ;D
vi började 08.10 och hade LMK
till halv 10 , sen så var Linus
sjuk !!!! :D :D :D underbart !
så engelskan var inställd så
vi slutade vi halv 10 :D
såjävla gutt !!
men såklart fick jag inte
gå hem för fick lov att
vara kvar med Sara
i skolan tills hon blev hämtad ;)
efter det så gick jag till
stan , så har hittat lite nu på
rean ;D
2 koftor på New Yorker
och en hood på Gina ;D
så det blev jätte bra ;D

nu är jag hemma och har ätit
lite mat och diskat åså ,
och nu sitter jag här ,
tror jag ska kolla på Ensam
mamma söker ;D haha
det är väldigt bra faktiskt ;D (y)

senare blir det väll att kolla tv/film
eller nått kul :D

bye bye bitc*eeees ! ;)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, jag älskar Ensam mamma söker, killarna är så söta mot mammorna :)

2010-01-13 @ 10:31:34
URL: http://stinafinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0