Torsdag

Skola idag , sara o jag gick till skolan
vid kvart över ungefär :)
första lektionen LMK , skit tråkigt haha xD
sen var det engelska , o sen slutade vi ;D
jag o jenny gick runt lite i skolan o glodde ;D
sen vid 1 så skulle hon till stan med sina föräldrar och sen vid kvart
tio i 2 så träffades jag o jenny vid nordic club och
så gick vi in och bytte om o sen var det dags för träning :D
det var så jävla kul :D
fick ett trännigsschema vad jag skulle göra o så av
Ellinor :)
det verkar skit bra :D
snacka om att man kmr ha trännigsvärk imon
haha m, men det är de fan värt :)
sen efter träningen så åkte jenny hem o jag gick en runda på stan
och sen gick jag hem :)

o nu är jag hemma har nyss ätit :D
o känner att jag MÅSTE städa!!!!
det är skitigt överallt , klarar itne det haha xD
så får väll kollla datan lite sen blir det att städa ;D

sen blir det att sitta vid datan ett tag
senare ikväll ofc ;)

ha det bra hörs !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0