Torsdag

Var ju med sara igår :D
så jävla kul vi hade :)
älskar dig gumman ! <3

idag så var det skola igen då ,
vi gick vid sju ungefär så var vi
framme vid kvart över , o så chillade
vi i skolan ;D sen hade vi LMK
o det var slappt , vi jobbade i våra grupper ;D
sen hade vi engelska o då jobbade vi också i typ
15 min sen slutade vi xD så jävla gutt ;D
slutade halv 12 men sara o jag var kvar en stund hihi :$
sen så åkte sara o då var jag med den andra sara
oh petra också :) dom skule ha svenska så jag var med
dom :D dom hade bara datorerna iaf så det var gutt ;D
hihih jävligt kul har jag haft idag ;D

nu är man hemma o dampar sönder datan xD
internet är cppppp !
ikväll blir det bara chilla dilla :D

puss på er !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0