Tisdag

Gick upp lite efter 9
idag och då duschade jag ,
sen så packade jag ner det sista
och vid 12 tiden så åkte mamma & jag
till stan , när vi kom till lägenheten så la vi
in en tvätt och det klarade jag ju så bra själv ;)
sen en stund efter så åkte mamma , och då
åt jag kroppkakor som mormor hade gjort
till mig :D mums va gott de va !
nu sitter jag här och väntar på
att tvätten ska bli klar så
jag kan hänga upp den sen , och efter
det så drar jag till stan ;D
så se upp allihopa ;) haha xD
ska se om man hittar nått på rean ,
har ju fått lite pengar i jul nu ;)

ikväll blir det att bara slappa , kanske
greja lite och packa upp , annars
har jag hela dagen på mig imon :D
och så är det Paradise Hotel ikväll också ;)
det får man inte missa :D

finns på mobilen :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0