Tisdag

Skola idag igen då vid tio över åtta haha
var i bageriet åde då , kul vare fast var jävligt
trött idag xD innna vi gick därifrån så fick vi ta med
oss massa gott hem ;D haha jobbigt när alla
springer omkull varann typ haha xD fick iaf en kyckling
baguette så sara o jag åt det till lunch o jenny med :)
sen så var det LMK , hygien , haha tråkigt som
vanligt men gick fort iaf ;D sen var det svenska i 45 min haha
sen kom vår idrottslärare förbi o sa att han skulle på
möte så yeeeess vi slapp idrotten !! :D haha oj jag menar ,
neeeej gud vad tråkigt :'( nu blir jag ledsen i ögat !!
haha nej var skönt xD så jag o jenny gick till gymmet
i stället o körde järnet haha ;D
sen som avslutning så la vi oss på massagesängarna :D
så jäääävla skönt :) somnade typ :$ hehe
sen så gick vi , jag gick till baronen o väntade på att
bussen skulle komma , o nu är jag hemma :D
ska väll fixa nått att äta snart ;D

hörs senare ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0