Tisdag

Idag var det en lite bättre dag iaf ;D
stod i butiken , först kom det inga
men sen kom det några rusningar haha ;D
men det gick bra :D
men vi ahde väldigt mkt över så vi fick
ta med oss massa kakor åde hem ;D
gutt det ;D vi åt kycklig baguett och macka
istället för maten xD gott de ;D
sen var det svenska och sen idrott
idrottten var kul men jävligt jobbig haha xd
sen kom mamma o så åkte vi till nordic club :)
så äntligen !! har fixat ett gym kort nu ;D
jag o jenny gumman ska dit på torsdag
o så ska jag prata med min "personliga tränare" haha
det låter som att jag har några problem , men hon
ska typ visa mig maskinerna o ge mig lite tips
åså , så det blri kanon :) så nu får man
testa 1 vecka och sen ska jag testa 1 månad
o betala o se om det är nått att ha o då ska jag
ha för 1 år ;D

nu är man hemma , syrra o mamma sover här hhaa
får se om vi inte slår ihjäl varandra hah xD nej
men ska sova senare så man orkar upp o duscha imon ;D


ha det så bra allihopa ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0