Tisdag

Ja , sov ju hos moster inatt ,
så det blev upp vid tio i 6 -_-
så är lite slut nu asså !

åkte med henne till tandläkaren ,
fick sitta i 40 min o vänta men men ,
när jag kom in fick jag ta saliv prov ,
tugga ett tuggumi som inte smakade
nått i 5 min och sen spotta,
sen fick jag bedövning och sen lagade
dom en tand , ska tillbaka nån gång
o laga ett till :/

sen gick inte bussen förens 11.05 så
satt på ICA o väntade typ :) <3
hade ju trevligt sällskap med ;) <3
sen åkte jag o vid kvart i 1 kom jag tillbaka
till skolan , egentligen mådde jag piss men
gick för saras skull :)
så hade svenska o då fick vi reda
på att vi skulle ha ett prov den 4/2
o då skulle jag till tandläkaren så
måste byta den tiden xD
aja . sen var det idrott , sara o jag var inte
med , mådde inte så bra :/ snurrig åde
i huvudet :(

sen kom pappa o hämtade mig
o vi åkte till lägenheten
o fikade o satt upp tavelhyllorna :D
sen åkte vi o hämtade syrran o sen
donken :D

o nu är jag hemma  ,
o vet ni vad ?
jag mår piss !
huvudet dunkar som faeene !
ont i magen ont i hela munnen !
skit varm i pannan !
har ingen febertermometer så
kan inte kolla
men just nu mår jag bara piss :(
vill inte var asjuk till imon för sara
ska ju sova här hos mig :(
men är rädd för de :/
skit på allt asså !
det är piss !!

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0