Söndag

Upp ganska tidigt idag , halv 10 ,
sen äta frukost och göra sig
i ordning och sen åka till gammelmorfar
vi var där ett par timmar och fikade åde ,
sen åket vi vidare till stan och lämnade syrran
hos moster och sen åkte mamma & jag & handlade
sen åkte vi till lägenheten och hämtade min dator
för mamma behöver ha sin nu men det var onödigt
fick vi reda på nu -_- vi hade försökt ha mitt bredband
på den andra datan och då gick det inte
så vi hade skrivit in pin koden men det gick inte
så hade bara ett försök kvar nu , och klantig
som man är så skriver man fel pin kod !! och har
inte puk koden med mig :/ så mamma
blev så lagom glad på mig , men sa inte
att det var fel kod som jag hade skrivit , för
då hade hon blivit ännu argare säkert xD
men men sånt som händer, var så jävla säker
på att de va den :O men så var de tvärtom :/
aja men jag klarar mig utan dator imon , ska
bara kolla lite på kvällen sen klarar jag mig (:

har köpt Flickan som lekte med elden idag
så vi har nyss kollat klart på den och ätit mat
snart är det Wallander - Tjuven men vet inte om
jag är så sugen att se den med mamma o pappa
dom är jävlgit tjuriga nu :/ men men får se !

ha det bra :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0