Söndag

Helt perfekt söndag för
en gångsskull :)
gick upp vid halv tio
och dusachade , sen efter det
så packade jag lite , senare så åt
vi lite lunh :)
o efter det satt syrran o jag på hennes
rum o spelade nintendo haha xD ganska kul ;D
sen en stund efter så bar det av till staden :D
sov i bilen haha , var fortfarande trött -_-
vi körde till biostaden vid kvart över 1 ungefär ,
bion började vid 2. Hämtade biljetterna åde och sen efter
en stund fick vi komma in :)
asså bion var helt underbar ::O
den var sjukt bra asså !! är inte missnöjd det minsta :)
alla som inte har sett Avatar : GÖR DET !!!
hihih :) inget man får missa ;D

efter bion så åkte vi till Södercentrum o handlade
lite till mig, och sen kom vi hem till lägenheten
o dom andra drack lite tee och kaffe xD men jag
vill typ bara att dom skulle åka för ville greja
lite själv xD
la in en tvätt också , sen åkte dom .
Efter dom hade åkt började jag packa upp
lite , o dåhittade jag lite mer tvätt haha ;D
så fick lägga in den med ;D

Nu sitter jag här ska bara kolla en liten
snabbis o sen städa o lite sånt :)
Äta nudlar senare tror jag (y)
o vid 9 ikväll så är det Johan Falk - Vapen bröder ! :D
det får man inte missa ;D
aja hörs senare kanske ;D

kyss på er bitc*eees ;)

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0