sara <3

sara , du vet hur mycket du betyder för mig ?
det hoppas jag att du gör iaf , annars ska jag
bevisa det för dig att jag klarar mig inte
utan dig gumman <3 vi är som systrar ju
förfan , det har vi varit enda sen diggiloo :)
det var verkligen toppen !
vi har inte jätte många minnen men vi
ska skaffa oss många fler det vill jag
lova dig !
visst visst , vi bråkar ibland men vi
löser oftast det väldigt fort , o det
här som hände idag det var bara för
jobbigt :/ men asså vi fixar det här
tillsammans om det så är det sista
vi gör alltså !
alla måste bråka ibland men vi klarar
allt , inget kan komma emellan oss <3
jag har gråtit nu ikväll när jag läste
det du hade skrivit , asså det gick
rakt in i hjärtat på mig ! gumman
det var så himla fint :'( hoppas det här
går in i ditt hjärta också , jag vill inte förlora
dig syster ! jag klarar mig inte utan dig ! det ska
ju vara du & jag för alltid ju !
det kommer det att vara också !

jag är så himla glad att du
är min bästa vän , du betyder så
otroligt mycket för mig !

jag älskar dig syster yster <3
alltid Fröman & Hallberg <3 4 ever <3

kunde inte ladda upp nån bild hoppas det är okej :) <3



Kommentarer
Postat av: syster yster <3

jag älskar dig erika hallberg.

bästa vän <3

vi har bråkat förr, men aldrig ska vi skiljas åt <3

vi fixar precis allt ihop.

du är bäst :) <3.

du gick rakt in i mitt hjärta, en vän som du borde alla få ha vid sin sida :)

tack för du finns.

älskar dig syster <3 (:

2010-01-22 @ 09:12:20
URL: http://sarafroman.blogg.se/
Postat av: din syster <3

jag älskar dig sara fröman !

ja man måste bråka lite ibland , men inget kan skilja oss åt <3

allt kan vi fixa tillsammans :)

aww du är så underbar gumman :)

älskar dig ! <33

2010-01-22 @ 09:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0