Onsdag

Skolan åde , var kvar till 5 ungefär :)
hehe det var kul ;D va med Sara nord ;D
sen så skulle hon med bussen hem vid 5
o jag följde med henne men sen sa hon att
hon var sugen på donken då sa jag men vi äter då
o så sover du hos mig , då gjorde vi det haha :D
så vi gick till donken o åt och sen efter vi ätit klart
så tänkte vi att vi ville gå på bio , så vi fick lite
cp ryck o stack upp till bion o kollade om det
fanns platser kvar till Snabba cash o det va 15 min innan
det brjade ;D o tur som de var så fanns det kvar :D
på 3 raden ;) så vi kollade på bion sen gick vi hem
o satt o snackade åde :D sen så kollade
vi på Flickan som lekte med elden :)
sara höll på att skita på sig xD hahahha
sen så la vi oss o sara snackade i telefon ;) haha
o sen somnade jag o sara somnade vid 3 ungefär ;D

/eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0