Måndag

Idag gick jag upp vid 11
åt frukost åde , sen så skulle
mamma & jag laga lite mat som
jag ska ha med mig till lägenheten ,
vi gjorde köttfärssås och ugnspannkaka ;D
och så har jag skrivit ut lite recept som
jag ska ta med mig för nu har jag ju en
ugn så jag kan ju göra vad som helst
nu ju haha ;D det är gutt !
sen har vi spelade lite Buzz också
och nu har vi kollat på Glamour ;D
har också packat ner allting som
jag ska ha med mig , har typ rensat garderoben
nu förutom sånt som jag inte använder
bara som jag kan ha hemma ;D
så ja det blev lite mer grejernu xD

imon åker vi runt 1 halv 2 typ ;D
får se om jag ska gå på stan nått
imon eller om jag gör det på
onsdag , men vet inte om det
är öppet då för det är ju röd dag :/
men men , det är sånt som märks ju ;D

Paradise Hotel ikväll , det
får man inte missa ;D

ha det bra pussipuss ! <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0