Måndag

Jaha , måndag idag igen xD
hade typ praktsikt prov i bageriet idag
gick väll bra tror jag ;D
fick ta hem allt som vi hade gjort sen så det blev väldigt mkt haha ;D
sen så åkte jag hem och packade
och vid 5 tiden så åkte jag till moste :)
så nu är jag här , tog med mig lite av det jag bakat så
vi har fikat det nu och så har jag duschat :)
ska försöka komma i säng i tid för imon
måste jag upp vid halv sex :O minst !
åker halv 7 ungefär , så är det tandläkaren sen -_-
usch vill inte ! men men , måste ju göras :/
sen får vi se hur jag mår , kommer nog vara
ganska yr i huvdet efter de :/
aja .

ha det bra :D

BTW , jag älskar Sara Fröman ! :D <3333

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0