Lördag

Gick upp vid 11
idag och så kollade
vi på 17 again , den var
inte så tråkig som jag trodde
den skulle va ;D
sen så duschade jag
och grejade lite
sen när pappa kom hem vid 4
så stack vi till farmor och åt
middag , så är propp mätt nu haha xD
och klockan är halv 8 men är lika mätt haha xD
sen så satt vi och pratade lite åde sen gick vi
hem i 10 minus :O snacka om kallt !

ikväll är det robinson också det får
vi inte glömma ;D
funderar på om jag ska till
lägenheten imon eftersom
vi ändå ska in , för syrran
ska sova hos monica å dom
å då har jag ändå inget att göra här hemma :/
så får se vad mamma säger om jag får
det eller inte :D

hörs senare kanske 1

/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0