Lördag

HAhaha ojojoj , sara o jag gick inte
upp förens kvart i tre idag haha xD fan vad vi har
sovit skööönt :D
men klart att man måste sova "lite" längre när man
inte somnade förens 5 typ ;)
när vi gick upp så färgade jag håret på henne :D
mörkbrunt , fast blev lite ljsuare men skit fint
blev det självklart :) hehe
sen så gjorde vi oss i ordning så gick jag med henne till
Maxi för hon skulle möta sin mamma o dom
så åkte hon hem :)
sen så gick jag till gymmet o tränade i 1 och en halvtimma typ ;D
själv :( skulle tränat med jenny först men då hade jag
fått gå upp tidigt o det orkade jag inte eftersom vi kom
hem så sent , och sen smsade hon mig vid 10 o då sov jag
fortfarande så det var ju lite synd :(
men gick o tränade själv , så är helt slut haha xD
åkte buss hem för vågade fan inte gå hem självhahaha xD
jo men orkade inte , var hungrig så det hade tagit längre tid haha ;D
så nu är jag hemma , har startat datan åde och ska snart äta nått ;D
men frågan är vad ??
kollar på Robinson nu också :) bra som vanligt :D

hörs senare kanske ;D

ciiiiao bitches ;) <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: maya

så fin blogg:D

2010-01-23 @ 23:03:37
URL: http://maysann.blogg.se/
Postat av: erika

tack :D

2010-01-24 @ 00:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0