Lördag

Haha , somnade inte förens
4 inatt xD och sen skulle jag
upp vid 10 för monica och resten
av hennes familj skulle komma vid 1
men sen fick jag sms av henne vid 11 ungefär
och då sa hon att dom kom vid 2 i stället , så
det var inte så värst jobbigt att gå upp ;D
började med att diska lite och kolla vad jag skulle gå
och handla . sen dammsög jag hela lägenheten
sen gick jag o handlade lite fika som jag skulle bjuda
på :)
sen kom dom till slut vid halv 3 hehe :) fick ett par ljus
och en bakform som jag kan baka
kladdkaka i haha ;D så snällt :)
och så fikade vi lite och pratade , sen åkte dom
hem vid 4 ungefär :)
så nu har jag städat lite för det blev lite smuligt
när vi fikade haha ;D och så har jag diskat
och så kollade jag nyss på Are you smarther than
a fifth grader ;D
ganska kul hahaha ;D
nu ska jag väll sitta vid datan en stund och nörda mig ;D

senare blir det att äta nått och ännu senare
sen så är det Robinson :D det får man inte missa !!


ha det bra puss <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0