Fredag

Skola idag då , började med data ;D gutt det , gjorde
lite grejs i Power point ;D sen var det svenska , skrev
klart novellen sen stack vi ;D sen var det lunch , skiiiit äckligt :O
seriöst , det var verkligen det !
så vi gick o köpte oss en lite kaka i bageriet ;D mkt godare ;D
sen var det matte , var duktig att jobba klart kapitlet o sen
började jag lite på hemuppgifterna ;D sen så fick
vi sluta 20 min tidigare ;D så sara o jag gick till
stationen , så åkte hon hem sen gick jag o
tränade ;D sen efter jag tränat så var jag så jävla
hungrig så smsade sara nord o frågade om hon ville
hnga med o äta nånstans ;D o de ville hon ju ofc ;D
o petra följde också med :)
vi åt gyrostallrik på cafe dream ;D gott var det ;D
o så pratade vi massa , o sara o jag hittar
alltid på massa impulsgrejer ;D så imon
ska jag med henne till mörby o kolla på
innebandy sen ska hon sova hos mig :D
kul som vanligt kommer det bli ;D

nu är jag iaf hemma åde , ska kolla
lite bussar o sånt , sen får man väll
städa lite o fixa i ordning lite ;D

men hörs senare ;D

/ eerikahallberg <3

Owl City - Fireflies <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0