Fredag

Skola idag , väldigt najsa lektioner ;D
först data , bara sitta vid datan , sen svenska
satt vid datan typ 10 min sen stack vi haha xD
pallade inte sitta där var typ klar med allt ;D
sen så var det lunch o sen sista matte ,det var rätt
chill de med ;D
sen efter skolan så väntade jag tills sara skulle hem
sen gick jag till stan o mötte sara nord o petra , sen
åkte petra o då gick sara o jag på stan själv . sen blev vi hungriga
så vi åt på Ming Palace :D gottt ! sen så var det fler inpuls grejer vi
gjrode ;) sara sov hos mig igen hha :D ville ha med mig henne till
en kompis hehe :)
hade jäättte trevligt hehehe :)

kom hem tio i fyra på natten haha xD
härligt att gå ute då ;D
trodde vi skulle dö när vi var ute :/
det var nån kärring som började prata med
oss o jag tyckte hon tog upp en kniv när
vi gick förbi :O fatta att man blev rädd , så vi
försökte att inte prata så mkt med henne
utan skyndade oss hem !!
sen somnade vi kanske vid 5 typ haha ;D

pefekt dag !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0