Torsdag

Skolan idag då , hade nationella
prov i svenska , började 08.30 - 12.00 men
jag gick vid 10.30 ungefär ;D
tror det gick väldigt bra ;D kan
ju hoppas på det iaf ;D
aja sen så sltuade vi typ vid halv 1 o
då gick jag o Jenny till träningen ;D
gutt att träna i 2 timmar och 30 min ;D
sen så gick vi till hennes brors boxning o
sa att vi var där sen gick vi och handlade
på Maxi , jag skulle följa med henne
och sova hos hennes kille xD haha
aa men det gjorde jag iaf ;D haha
det trodde varken jag eller Jenny
att jag skulle göra , men det
gjorde jag iaf ;D hahahah
aja vi hade iaf jättekul tycker jag
o det tyckte jenny med ;D hahahaha ;D
jag o Jenny sov i samma rum
så fick markus o linus sova i hans rum xd
somnade vid 23.00 ugnefär o sen upp
vid 7 :D jippi !
fatta vad trötta vi var -_- eller ÄR !!!!


/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0