Torsdag

Morsning korsning ! vaknade vid 6 o kollade
på hockeyn , men orkade ju inte kolla hela xD
så somnade o vaknade lite ibland haha , men
det gjorde ju inte så mycket ^^ dom förlorade ju !
hahah fan vad besvikna alla blev xD
men aa det var riktigt dåligt ! bye bye sweden !

nu har jag iaf ätit frukost o duschat så nu
är man ren o fräsch igen :D
ska se om jag ska äta nått vid 12 eller halv 1 o
sen om det inte är för kallt ute så ska jag
gå ner till återvinningsstationen , det är ju en
bit så vill inte gå om det är svin kallt för jag ska
gå sen ner till stan ;D ska träna idag ;D gutt de (y)

nej nej nu ska jag gå o grejja lite ;D
bye bye bitches ;)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0