Torsdag

Skola igen , började med
idrott första , vår lärare Thomas
var med haha ;D körde lite stafett o sånt
det var väldigt kul ;D sen så körde
vi fotboll sista 20 min typ ;D
sen var det LMK , vi hade
choklad provning :D muuuums
med choklad :D hehe , massa
olika sorter , 70 - 90 % mörk choklad
, snacka om att det var starkt !!
men ganska gott iaf ;D

sen var det engelska , eller vi
gick bara dit sen fick vi
gå ;D gutt det , sen sista
var det individuellt val , svartvitt foto ;D
det var väll inte så kul första gången xD
men blir nog roligare ;D

efter skolan gick jag o jenny
o tränade , fan var inte pepp på
det asså :p var helt slut ! o jenny med
 så det blev inte så länge
idag , men kan ju var askönt att inte
köra järnet varje gång ;D

kom hem efter sju ungefär o
då åt jag mat o så har jag diskat
o nu sitter jag här :D

ska hem imon äntligen :)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0