Tisdag

Gick upp vid halv sju idag ;D
skönt haha , duschade o gjorde
mig i ordning o gick sen till
skolan vid halv åtta , sen mötte
jag Jenny vid tio i :) så gick vi o bytte om
åde för vi skulle va i bageriet ;D
så har bakat massa idag med ;D
stackars sara fick åka hem :/ hon mådde
inte så bra <3
usch da , sen så var det hygien , jobbade klart
det arbetet ;D skit bra blev det ;D
sen var det svenska , nej just de , det va
då vi jobbade klart arbetet ;D haha
sen så var det idrott , haha fan har
aldrig varit så slut efter uppvärmningen :O
han körde verkligen järnet med oss !
sen så fick vi öva inför volleyboll turnerningen
på måndag :) man fick välja mellan olika saker
o jag o jenny valde volleyboll :)
så vi fick till slut ihop ett lag haha ;D
jag , jenny , hanna , isabella , susanna , sofia eventuellt ,
daniel , rasmus o kevin ;D kan nog bli bra ;D haha
vi ska klå alla andra !! vi heter bagarna hahha ;D
fint namn ju (y)
sen gick jag o jenny yill boxningen för hennes
brorsa var där o skulle träna :)
sen satt vi där o kollade på ett tag ;D
sen kom vi på att skolan kanske stängde
o vi hade våra saker där som vi skulle
få ta hem ,eller jag hade det o hon
hade sin data där ;D så kvart i 6 gick vi o
hämtade det , det var upplåst i skolan men
till vår korridor så var det låst :O
så fick lite smått panik då hha xD
men vi frågade nån gubbe om han jobbade
där o han ba :
Gubben: Ja jag jobbar här
Jenny: Kan du låsa upp till oss ?
Gubben : Ni vet att skolan har stängt va ?
Jenny : Jaha , när stänger den ?
Gubben : 5 ...
Jenny : aha ...
men han låste upp o sen när vi gick mot korriodoren
han ba : vilket programm går ni ? vi ba : livsmedel
vilket år ? vi ba första , asså han typ förhörde oss xD
han trodde väll vi skulle göra nått annat o att vi inte
gick där :S asså cepe ^^
ofta han itne sett oss förut :O aja
men men , så vi hämtade våra saker åde ;D sen gick vi tillbaka
till boxningen o satt där i 40 min till ;D sen så gick vi när Linus var
klar :D

gick hem , faaaaaaan i helvetet vad det blååååste :O
asså trodde jag skulle blåsa bort :S haha
aja ...

just det bytte tandläkar tid idag med ;D
så det blir nästa fredag klockan 11.20 ;D
så då kan jag äntligen åka hem
om nån hämtar mig i Mörby :)
fan har inte varit hemma på typ?
3 veckor elr 4 ? :S
så dags att komma hem en helg nu :)

nu är jag hemma ;D ska äta min baguette snart ;D
haha mums (y) <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0