Onsdag

Gutt att vara ledig idag då :D
Vaknade vid 10 men gick upp
typ halv 11 :) skööönt det !
sen gjorde jag mig i ordning
o sen vid 12 ungefär så gick
jag mot stationen så möttes jag
o Jenny där :) o vi började med att
gå o kolla lite på stan åde , sen vid 2
eller nått så gick vi och åt på Zorbas :)
så himla gott ! men så himla mättande haha xD
men aa vi satt där i typ 2 timmar hah ;D
det var skönt att bara sitta där o slappa
o prata massa :)
sen gick vi o kollade runt lite o då
träffade vi min lilla gullunge Mathilda :)
har saknat den ungen så myyyycket !!!
så pratade lite med henne o hennes kompisar :)
sen gick vi o köpte en axelväska till Jenny som
hon kan ha hennes iPhone i sen när
hon får den ;) nästan en likadan väska som jag har ;D
sen så gick vi till tågstationen o väntade på våra bussar
o så åkte vi hem :)

så nu är jag hemma o sitter här , skulle ha
tvättat tänkte jag men hinner fan inte det
nu :/ har ganska mycket o jag orkar inte !
så sitter här o slappar :)

imon är det svenska nationella -_-
o sen gränser i 2 timmar , men efter det
så blir det träning med Jenny :D kuuuuul ! <3

haft jättekul idag med gumman :)

puss på er :*

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0