Onsdag

Upp tidigt idag , vid halv åtta fick man ta sig
upp ur sängen , hade verkligen svårt att somna
igår så var lite trögt att komma upp men kom
till slut upp ;D
åt frukost o sen gjorde jag mig i ordning
o packade lite.
sen vid kvart över 8 åkte vi till Mörbylånga ;D
skulle va hos tandis vid 9 men fick inte komma in
förens vid tio över :O haha det är jobbigt
att sitta o vänta asså xD
o så lagade jag ett hål o fatta vad bedövningen
tog bra xD var helt jävla bedövad i hela käften xD
kunde knappt prata sen efteråt xD
o som jag trodde så hade jag ett hål till så ska
dit den 17 mars o laga , skönt att ha det gjort sen..

efter tandläkaren åkte vi till Ö&B o handlade lite ,
fick en elvisp ;D äntligen !
sen så åkte vi till Kalmar , först till Ikea så
fick jag en till trådback så jag får plats med
alla mina kläder xD o sen lite annat smått fick jag ;)
sen åkte vi till Coop o handlade o efter det skulle
vi inviga nya Thai Silk :D o moster Monica
följde också med ;)
mycket trevligt hade vi :)
efter vi ätit så åkte mamma o jag till
lägenheten o hon satt ihop trådbacken åde
sen åkte hon , så nu är man själv
håller på att greja lite men har inte kommit
sådär jätte långt men liten bit haha ;D
är så himla trött i huvudet , bedövningen gör
en trött asså -_-

men hörs sen ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0